"Greetings earthlings, I come in peace"


Trötter trötter! 13 timmars pass på jobbet suger kraften ur en.. tålamodet m.. Det  är omöljigt att kunna somna inom några timmar efter jobbet(kvällar) spec när jag slutar 21..  Älskar mina tanter men demensvården e tung!
Sen vet jag att jag ska upp 6 imorgon igen.. gör en ju inte piggare.. tänk om man hade vart morgonmänniska!
Meeeen :D:D:D ledig tisd. onsd. iaf!!  Då är det seriös juklapps jakt.. kom ju ingenstans med det i Torsd. haha.. hotta en basker till mig själv sen dör Claes upp, båda va var vrålhungriga å sen skulle ju vi i cirkusen vidare ut:P
Tror nog jag ska göra mig lite the! Försöker byta ut mitt älskade kaffe.. sakta men säkert 4-5 koppar om dagen ska tydligen inte vara sååå nyttigt:P haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0