Kuk igår(kul utan killar! Haha)


Tjaa.. det var tänkt så från början iaf. syster yster som är närmast mig i ålder...(vi e 6 barn) bestämde lite hastigt igår på kvällskvisten att ta en repa i stan å dansa av oss lite! Hon har gått å blivit toffelsambo:P men nu lyckades jag haffa henne efter ett par glas vin... Man måste veta när man ska slå till*S*
Mobil plingar stadigt hela vägen in och vi får sällskap av en.. jo killkompis! Riktigt roligt, wen vän som man inte kan se alltför ofta.
På tunnelbanan sitter jag å Cathrine (syster) och patetiskt fötsöker måla glans på läppaarna med fönstrena som spegel haha.. när en hel drös med killar kliver på säkert 13 st.. å sjunger i stämmor den där härliga låten från ronja rövardotter.. när alla sitter vid matbordet... aa iaf.. det var det vackrast jag hört på mkt mkt länge!"!!
Charmiga saker det där... Självklart får dem applåder när låten är slut... en sporre kan man säga... tog 3 sec så va dem på G igen.. nu med blickarna på oss och inövade gester..
Tror (eller vet.. såg mig själv i fönsterrutan!) vi såg ut som två får med leenden från öra till öra.. som att vara på en uppvisning! En varsin godispåse fick vi med i slutet av sången.. En mkt mkt bra start på kvällen!!
Gosse Gubbarna tror jag dem hette från Uppsala.. Har stora planer att besöka uppsala och få lite kärlek i öronen igen.. haha.. C. har blider från kvällen så jag ska sno till mig dem å dela med mig här sen..

Det bar av till Berns där vi mötte upp en killkompis, hade fler vänner som skulle dit men först senare.. Va folk där men dött i övrigt, så en promenad till slussen vart det till Engelen där vi dansade tills stängning.. Dj´n som spelade hade en mkt udda musik smak.. men det gick! Tror till och med att jag valsade runt med ngn äldre herre där när jag tänker efter!
Jaja.. en sjukt rolig kväll! Det blir alltid så när man inte planerat i förväg.. =)

Så nu sitter jag här... snart gjort klart mitt kvällspass.. illa måendet har gått över(Samboca) men knäna skakar lite när jag går.. Vart inte av att sova ut efter gårdagen så mår aningen segt idag!! Haha... Har även märkt att det tar längre tid att studsa tillbaka nu än för fem år sen... Känner mig dock inte gammal! Å ingen nojja hittills i livet... Fyller ju ändå 26 i Mars.. Time flyes!
Neeh tror jag skulle kunna rubbla på i evigehter idag.. önskar jag hade mina händer på gårdagens bilder! Men men som min kära vän Reine så fint skrivit vid sitt namn på msn.. den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge.. själv tycker jag att det är heeelt tvärt om... hahaha:D

Puss å kram till alla som behöver lite kärlek!!!
Hem å kolla leveransen från "kryddpartyt" =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0