Lucia=)

Ännu en dag!
Torsdagen som skulle vart lite vinkväll m Tony vart en fest kväll på Sjönära i Åkersberga, en vän från högstadiet, Jesper som jobbar där, så grymt mysigt!!! Varför har man inte tagit sig dit tidigare?!
Vi va 6 st nrä vi kom dit, sen på lyckas vi även klämma in ägaren till krogen , Jesper, och trubaduren i bilen..(1bil!!) och beger oss till Patrik i Brottby för efterfest... Tjoohoo va skönt att jag satt fram i bilden:D hihi..
Patrik elr Patches som han tydligen ville kallas är tatuerare.. såg lite vad han gjort.. grymt!!! Jag som leter motiv och ngn som tatuerar i min smak.. Nu kommer jag äntligen få tummen ur röven å fixa till mina befintliga tattoos!!! Känns så gött!!!

Igår åkte jag till Hantverkarn i täbykyrkby och mötte upp Helene sjöstjärna och peter, ett mysigt mathak dem tydligen besöker ofta.. åt den godaste carbonaran i hela världen kolla idol och skratta med dem tokarna! Så underbara människor att vara med! Jag Peter och Helene gick vidare ut på våningen sen, jag och H. var ganska insnöade i vår diskussion där .. sry om ngn vid bordet kände sig utstött.. haha.. ibland finns inte hyfset där bara=)
Vidare till Mg gick vi... många ute som man känner som vanligt..alltid kul! Dansade så tröjan klibba fast på kroppen.. underbart.. finns inget skönare än hög bra musik å bara dansa... =)
Å hör och häpna.. vet inte vad som hände igår.. fick 2 rosor! Av 2 olika personer.. Tack sötnosar=) Lite charm har man då!
Min syster cathrine ´s sambo var ute igår m.. han e en rolig prick! Dolda talanger har han m.. på lilla dansgolvet. där det ofta spelas "gammal" musik bjöd han upp till bugg,, å satan va det snurrades... å jag hängde med rätt hyfsat! Vi ägde golvet i 15 min innan vi var nöjda.. fan va kul det är med bugg!!! Tack Chris!!

Nu ska jag göra lite nytta här (sätta glitter i håret m!)  å komma tillbaka senare å bakisskriva:D hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0