Några veckor senare...



Oj oj.. det har vart mkt senaste veckorna..
Alla blir så sociala å festsugna! :D

Min jul var underbar.. jobbade 7-15.. mys med alla goa anhöriga som var och hälsade på!
Hem till mamma efter det där en del av stora släkten väntade lite smått berusade och lika härliga som vanligt.. Galet folk! Haha..
Sen självklart ut med vänner å dansa.. ända fram på småtimmarna.. tror hela veckan var så!
Ni e så underbara!!
Emelie som flyttat ner till Malmö var uppe, så kul att umgås m vänner man inte ser så ofta!

Igår var jag ute i City och kollade mellandags rean m en syster..vart grymt besviken.. mkt reor men inget roligt!
Kanske lika bra iof. Lätt att göra av med mkt pengar även om det är rea å du dreglar över allt du ser..

Nu sitter jag på jobbet.. Just vart på systemet å klarat av vin och champange till morgondagen.. Den ska firas i Åkersberga hemma hos en kompis som ställer till m fest, vi ska starta av kvällen 17 så det blir dagens för mig så tolvslaget inte blir så suddigt! Hahaha...
Ta hand om sig så länge!!

Kommentarer
Postat av: Dancing Queen

Nej jag håller med dig ;P

gott nytt år på dig med!

2008-12-30 @ 16:21:38
URL: http://danceaddict.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0