Yes i have a dirty mind.. and u might be on it..

Ok har lite tid att fördriva.. julbordet igår var snuskigt gott.. åt självklart för mkt.. hahah
Vi var på FunField i upplandsväsby.. Innan man fick hugga in på maten delades vi upp i lag och skulle göra tre grenar.. samarbete-se hur många man kan stå på en stubbe... skytte.. m stor bössa utan stöd, det gick bra! Bättre än väntat tror jag ska börja med skytte!
Sen var det ju Nascar race.. i riktigta bilar mot sooor duk..på mototer å armar blabla vad det heter så bilen hoppa krängde skaka och svängde.. jag fick bästa varvtid:D:D av han som höll i det var riktigt imponerad! *stolt* jag tror jag måste börja med det oxå!! haha.. det ska gå snabbt.. va härligt det var!
Iaf... sen bar det av till stan m Johanna och Monica.. hade tänkt gå hem och sova.. men jag var nog inte så svårövertalad.. Engelen sa dem*lipar* haha.. en båt utanför Engelen iaf.. mys mys.. ett gäng på 10 grabbar några man kände några nya  hade haft julbord i skärgården.. så där hamnade vi björn rosenström å uggla låtar! Woohooo=)
en timme senare ska vi ta oss iland å smita över vägen till Engelen.. vi ville ju ändå dansa..  Där e det kö på 30 min:S Första och sista gången jag står kvar så.. burr.. Men men jag å tjejerna roade oss med folk omkring, en kille ville hänga med in.. tills vi börja skämta.. tror inte han föstod våran då sjuka grova å sarkastiska humor.. hahaha.. Stackarn...Hoppas du mår bra idag:D
In kommer vi.. full proppat å varmt.. snabbt fram i baren å beställer en vodka redbull.. ut på golvet där jag ser att resten av folket från båten anlänt in med... dansa dansa...underbart! Många gånger säger man att man ska ut och dansa men det blir mer stå å prata/skvallra i ett hörn.. inte nu! Mkt nöjd! Men klockan hann nog bli både tre och fyra innan resan hem började.. Å jag skulle upp 6.. iiihh.. haha.. hemma vid 5 slänger jag mig ner och somnar.. klockan
ringer 50 min senare.. det absolut hemskaste ljudet någonsin!
nu går ögonen i kors.. jag ska luta mig bak och snarka lite på bussen tills vi e framme.. ååå vad jag ser fram emot en låång varm dusch på hotellet! Det är alltid så härligt att duscha på hotell.. konstigt det där...

Bilden där upp ska föreställa oss på dansgolvet igår... hahah mina egna bilder delar jag med mig av imorrn..
Simma lugnt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0