Sommarbilder mitt i vintern..hmm...=)

Sitter här dricker mitt kaffe som vanlig.. blicken vandrar ut genom förnstret.. Dooh.. ner med persiennerna.. elr ngt sånt! Vinder sliter i träden och regner trillar ner för 3 dagen i rad.. inte så skönt vintertid, på sommarn är det härligt med regn men nu vill jag titta ut och se ett vackert vinterlandskap!
Bläddra igenom lite bild mappar från i somras, försöka minnas värmen!:D haha
En av de roligaste händelserna i somras var midsommar.. jag Johanna och Stefan hyrde en stuga på Grinda, vi träffade så mkt underbara människor och solen lyste hela dagarna! Så nu ska jag dela med mig av lite somriga bilder mitti vintern:D

Första kvällen.. så go bild! Som att ingen e medveten om den andra å alla ser ut som hej kom och hjälp mig:D haha

Det var utedass som gällde på ön, 100m bort.. efter några öl användes ett hörn av stugan flitigt.. bland grodor och mygg..*klikli*

Påväg till midsommarstången.. Sol och mys överallt..


Making some new friends!


Vad som hände sen... midsommar näcken.. vin.. varmt.. vacker natur måste ha lite roliga fina bilder.. skulle kunna skylla på allt, men jag och johanna hade bestämt oss för näcken kort innan, va kul att grabbarna vågade med=)


Vart bjudna på grillning på vad som kändes som andra sidan ön av ola.. Haha.. Så rolig kväll!!
Greger fick för sig att han skulle byta kläder med johanna...


Brunch midsommardagen, vid "vårat bord" Måste vara en av de fridfullaste vackraste platserna i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0