Dagens Humör: ...

life can be understood only by looking behind , but can be lived only by  looking ahead..

Dagens Humör:
Oväntat pigg när klockan ringde kl 6!
Dagens mående: Uttråkad!

Dagens väder: Regnet droppar på som det gjort i en vecka..
Dagens borde: Handla Julklappar!

Dagens måste: Handla julklappar!
Dagens frisyr: Slarvig tofs och en brun/guld liten scarf virad runt huvvet..Ser ut som en spågumma:D
Dagens klädsel: Baggybyxor jobbtröja..
Dagens planer: Jobba, klippa mig.. handla juklappar läsa ut boken!! Wii!
Dagens vill ha: Massa skratt!
Dagens längtan: Dansa tills jag stupar!
Dagens fundering: Hur ska jag hinna med detta? haha
Dagens beroende: Kaffe och nikotin!!! (men jag ligger efter.. bra bra!! Keep it up Angelica!)
Dagens tråkigaste: Vädret!
Dagens låt: Nickelback - Someting in your mouth! Får inte nog..
Dagens roligaste: Mirre på v97!! Haha..
Dagens jobbigaste: Jobba!
Dagens ros: Till alla som får ngn att le idag!
Dagens tistel: Mina skor som det gått hål i!!

Har du 8 min till övers idag så titta på den här!!
Löjligt vad man får magknip!! =)

www.youtube.com/watch?v=F4vST6_clnA


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ja, eller hur! Bor du också på landet?

2008-12-11 @ 14:40:09
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0